Autor Wiadomość
Wojtek
PostWysłany: Czw 15:39, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Piękny truck
marecki10
PostWysłany: Śro 19:36, 04 Kwi 2007    Temat postu:

No te Iveco podoba mi sie bo inne Iveca mi sie nie podobaja to jest takie wyrozniajace Smile
Mapet
PostWysłany: Śro 19:25, 04 Kwi 2007    Temat postu:

to wlasnie to iveco ostatnio baardzo mi sie podoba wydaje mi sie, ze to dosc udana maszyna Smile
Iurisprudens
PostWysłany: Śro 1:11, 10 Sty 2007    Temat postu: Iveco Stralis AS



Stralis Active Space to kabina uniwersalna i dynamiczna, doskonała do podróży w pojedynkę lub w towarzystwie, idealna na trasach krajowych i międzynarodowych. Absolutny komfort: kolumna kierownicy o regulowanej długości i wysokości zapewnia przyjemne i wygodne prowadzenie; fotel można ustawić w optymalnej pozycji za pomocą łatwo dostępnych bocznych dźwigni. Ergonomia na Twoje usługi: przestrzeń, która dostosowuje się do potrzeb. Specjalny obrotowy cokół dźwigni zmiany biegów ułatwia dostęp z fotela kierowcy do strefy wypoczynkowej. Maksimum bezpieczeństwa na jezdni: funkcjonalny panel przyrządów oraz system Multiplex, czyli "mózg" koordynujący pracę modułów elektronicznych, gwarantuje idealne zachowanie się pojazdu w danych warunkach oraz wyjątkowo szybkie przetwarzanie informacji niezbędnych kierowcy. Informacje te są wyświetlane na kolorowym monitorze (ICD - Iveco Colour Display), obsługiwanym za pomocą przycisków na kierownicy. Ze swoją osobowością i charakterem, Stralis zabierze Cię dokąd zechcesz, zapewniając Ci przy tym poczucie, że cały czas jesteś u siebie.

PRZEMYŚLANA FUNKCJONALNOŚĆ, DOJRZAŁA SIŁA

Misja Stralis: zapewnić wysoką wydajność poprzez zmniejszenie zużycia paliwa i kosztów eksploatacji oraz zwiększenie średniej szybkości na rzeczywistych trasach. Przyczyniają się do tego z jednej strony - podczas przyspieszania - osiągi i elastyczność silników Cursor, a z drugiej - podczas hamowania - skuteczność mechanizmu ITB (Iveco Turbo Brake) - dekompresyjnego hamulca silnikowego. Silniki Cursor - 10 i Cursor 13 z turbosprężarką o zmiennej gometrii gwarantują wysoki i stabilny moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości. Skrzynia "Euro Tronic Automated" w istocie automatyzuje funkcje wyboru i zmiany biegów, ułatwiając optymalne dostosowanie biegu do prędkości i w konsekwencji, oszczędniejszą jazdę. Elektroniczne sterowanie dodatkowo minimalizuje ryzyko błędu.



CURSOR 10
POJ. SKOKOWA (I) 10,3
MOC (KM) 400 PRZY 2100 obr./min 430 PRZY 2100 obr./min
MOMENT OBROTOWY (Nm) 1900 (od 1050 do 1480 obr./min) 1900 (od 1050 do 1570 obr./min)
SKRZYNIA BIEGÓW ręczna 16-stopniowa - "Euro Tronic Automated" 12-stopniowa
CURSOR 13
POJ. SKOKOWA (I) 12,88
MOC (KM) 480 PRZY 1900 obr./min 540 PRZY 1900 obr./min
MOMENT OBROTOWY (Nm) 2200 (od 1000 do 1550 obr./min) 2350 (od 1000 do 1610 obr./min)
SKRZYNIA BIEGÓW ręczna 16-stopniowa - "Euro Tronic Automated" 16-stopniowa
AKTYWNA TECHNOLOGIA


Całkowite bezpieczeństwo i niezawodność to ważne połączenie zalet w jednym z najbezpieczniejszych i najskuteczniejszych układów hamowania, jakie są obecnie dostępne. Przednie i tylne hamulce tarczowe są sterowane elektronicznie za pomocą modułu EBS (Elektronic Braking System) i ASR (Antil Slip Regulation) - przyczynia się do skrócenia drogi hamowania. Najwyższy poziom technologii zastosowanej w Stralis Active Space dotyczy także komfortu. Nowe pneumatyczne zawieszenie kabiny zmniejsza wstrząsy oraz kołysanie wzdłuż i w poprzek osi, zapewniając komfort porównywalny z tym, jakiego doświadcza się w fotelu, w zaciszu własnego domu.

IDEALNA REAKCJA

Jak najlepsze i najpełniejsze zaspokojenie różnorodnych potrzeb: oto zadanie, jakiemu ma sprostać Stralis. Na długich i średnich dystansach, na trasach krajowych i międzynarodowych, jako ciągnik lub podwozie z kabiną, Stralis oferuje najbardziej nowatorskie i skuteczne rozwiązania.

WSZECHSTRONNA GAMA

Gama pojazdów Stralis obejmuje ciągniki i podwozia z kabiną, o mocy dostosowanej do potrzeb transportu na średnich i długich dystansach. Ewolucja w dziedzinie transportu prowadzi do coraz większego zróżnicowania pojazdów, w zależności od przeznaczenia. Pojazdy do transportowania ładunków o dużej objętości mają obniżoną konstrukcję w celu uzyskania wewnętrznej przestrzeni użytkowej o wysokości trzech metrów. Są one dostępne jako podwozie z kabiną (GV) oraz ciągnik siodłowy (LT). W pojazdach do przewożenia kontenerów (CM) specjalne pneumatyczne zawieszenia przednie i tylne umożliwiają błyskawiczne przemieszczenia pionowe, dzięki dużej pojemności zbiorników powietrza oraz elektronicznie sterowanemu systemowi podnoszenia podwozia (ECAS).

Fotki:







(C) lkw-infos.eu

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group