Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 17:21, 29 Wrz 2007    Temat postu:

no tak ale slabo płacą 'w rico jeździsz za friko'
Sylwek
PostWysłany: Czw 18:39, 25 Sty 2007    Temat postu:

Oto prawdziwa firma transportowa na skale całego świata! Ładne skiny ponad 1000 składów. Poprostu żyć nie umierać! Widziałem dużo ich zestawów na szlaku:?: Pewnie nie jeden chłopak by chciał u nich jeździć Wink
marecki10
PostWysłany: Sob 10:16, 21 Paź 2006    Temat postu: Ricoe

Profil
Firma Ricö powstała w roku 1992. Początkowo swoją działalność prowadziliśmy wykorzystując wynajęte nieruchomości. W pierwszych latach działalności transporty odbywały się przy użyciu 6 ciągników i 8 naczep. Od początku specjalizowaliśmy się w transporcie na terenie Europy Wschodniej.



Naszą mocną stroną jest to, że prawie wszystkie transporty wykonujemy we własnym zakresie.



W ramach rozwoju firmy w 1996 roku zakupiona została działka budowlana. Znajdują się na niej budynek biurowy oraz warsztat samochodowy z 8 stanowiskami, jak również należący do warsztatu magazyn części zamiennych. W Polsce, podobnie jak na Ukrainie firma dysponuje siecią warsztatów oraz zespołem pojazdów technicznych. Pozwala to ograniczać do minimum czas trwania ewentualnych awarii.



Grupa RiCö posiada w chwili obecnej ponad 1.000 ciagnikow siodlowych jak i BDF. Swiadczone uslugi przez nasza firme obejmuja takze logistyke dla duzych miedzynarodowych Przedsiebiorstw z branzy motoryzacyjnej, przemyslu hutniczego, papierniczego, drzewnego jak i galezi uslugowej.

Technika
Nowoczesna flota pojazdów odzwierciedla wysoki stan techniki w przemyśle motoryzacyjnym i w zakresie pojazdów użytkowych. Użytkowane są pojazdy wszystkich znanych producentów motoryzacyjnych reprezentujące najnowszy stan techniki i wysoki standart. Zaawansowanie zabezpieczonych przed hałasem i ekologicznych pojazdów, tam gdzie jest to możliwe, jest oczywiste.


W przypadku pojazdów ciągnikowych standart stanowią m.in. silniki EURO 4 i EURO 5, a emisja spalin redukowana jest dodatkowo dzięki specjalnym szkoleniom dla kierowców, aby wysoki stan techniki wykorzystywać optymalnie nie tylko pod względem ekonomicznym, lecz także dla ochrony środowiska.


Cała flota pojazdów znajdująca zastosowanie w całej Europie wyposażona jest w najnowocześniejsze systemy komunikacji i nawigacji. Zapewnia to stały dostęp do pojazdu i ładunku. Niestanowi dzięki temu problemu realizacja poleceń klientów lub lokalnych kontroli.


W przypadku elementów pojazdów do przewożenia ładunku oferujemy obecną dziś na rynku motoryzacyjnym ich różnorodność z wymaganymi wariantami, jak naczepy MEGA, z plandeką, do przeworzenia materiałów sypkich, platwormy i naczepy otwrte oraz standartowe jednostki z plandeką (7+7/6+Cool oraz ciągniki z wymiennym pomostem różnego typu.


Na życzenie klienta udostępniamy także pojazdy z jednostkami rozładunkowymi, np. typu WalkingFloors, ze zintegrowanymi wózkami widłowymi lub dżwigami. Dzięki posiadaniu naszego warsztatu posiadającego odpowiednie zezwolenia i certyfikaty jesteśmy w stanie zawsze realizować specialne nadbudowy lub jednostki specjalne indywidualnie dla danego klienta w ramach lokalnych przepisów ustawowych i dyrektyw.



Jakosc
Mając świadomość, że kto dziś na stale zmieniających się rynkach pragnie być solidnym, elastycznym i nie zawodnym partnerem, może reagowac zawsze na zmiany w profilach klientów, ustawowych warunkach ramowych i wymogach handlowych, zdecydowalismy się na konsekwentne wprowadzenie w życie polityki jakościowej.


W RICO jakość to coś więcej, niz tylko „ słowa“ . Tonaż i kubatura oraz realizacja życzeń klienta za rozsądną cenę są wyznacznikiem naszego działania.

Poza możliwą do prześledzenia polityka inwestycyjną uwzględniającą aspekty ekonomiczne i ekologiczne, stawiamy na konsekwentne szkolenie personelu, którego założeniem jest wprowadzenie w życie zdefiniowanych celów ku dobru wszystkich stron uczestniczących w procesach gospodarczych. Nasza załoga jest wielo języczna i pokrywa dzięki temu zapotrzebowanie rynku europejskiego. Jeśli przekraczamy granicę Europy, naprzykład w przypadku naszej komunikacji z Azją, mówimy w lokalnych językach lub w powszechnym tam języku angieskim.


Nasze warunki handlowe i odpowiedzialności odpowiadaja, jeśli nie są inaczej uregulowane na mocy umów indywidualnych, w transporcie krajowym towarowym w Niemczech ADSp, zawsze w ostatniej, właśnie obowiązującej wersii, a wprzypadku transportu transgranicznego są zgodne z Porozumieniem CMR z 1956 r. wraz z uzupełniającymi normami prawnymi. Kontrachęci w krajach, które nie przystąpiły do tego Porozumienia, włączani są w globalną ochronę na mocy indywidualnych umów.


Nie trzeba nawet wspominać, że wysokie wymagania stawiane naszej strukturze, kulturze i organizacji przedsiębiorstwa poddaliśmy certyfikacji dokonanej przez międzynarodowo uznanych ekspertów. Nasze przedsiębiorstwo posiada certyfikat na podstawie DIN EN ISO 2002: 2005, w uzupełnieniu z normą dotyczącą ochrony środowiska DIN EN ISO 14001: 2005.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group