Forum Wszystko O Ciężarówkach Strona Główna

 Transport Drewna

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
marecki10
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 17:33, 19 Paź 2006    Temat postu: Transport Drewna

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, do kontaktów: Zbigniew Szyszyński, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, tel. 076 8412300, 01,02, fax 076 8412301, e-mail: [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych]
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 2.
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie transportu drewna stosowego średniowymiarowego i wielkowymiarowego kłodowanego przeznaczonego do spedycji kolejowej w latach 2006 -2008.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie transportu drewna z miejsca jego pozyskania i składowania w lesie, wg zasad "Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej" wprowadzonej Zarządzeniem nr 19 Dyrektora GDLP z dnia 14 lipca 1997 r., na wskazane, do załadunku na wagony, miejsce oraz jego załadunek i zabezpieczenie zgodnie z zasadami określającymi te czynności w obowiązujących, przy transporcie kolejowym przepisach, o łącznej, maks. masie 13650 m sześc. w 2006 roku, maks. 16700 m sześc. w 2007 roku i maks. 16700 m sześc. w 2008 roku. Przewidziano zamówienia uzupełniające w wysokości 20% podanych ilości. Transport będzie odbywać się z terenu całego nadleśnictwa Lubin w zależności od lokalizacji prac pozyskania drewna, zgodnie z planem cięć na poszczególne lata. Wykonanie czynności będących przedmiotem zamówienia będzie się odbywać wyłącznie we wskazany dzień ( dni ) miesiąca, przez pracownika nadleśnictwa upoważnionego do kierowania spedycją drewna. W dniu podstawienia wagonów na bocznicę kolejową, wykonawca dostarczy drewno ze wskazanych na terenie nadleśnictwa miejsc, w ilości niezbędnej do pokrycia możliwości załadowczej zamówionych wagonów. ( przec. ok. 100 m sześc. - 150 m sześc. jednorazowo ). Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za surowiec drzewny odebrany z leśnictwa do czasu zatwierdzenia poprawności załadunku pod względem jakości i ilości i sporządzenia dokumentacji wysyłkowej. Załadunku drewna wykonawca dokona mechanicznie przy użyciu żurawi hydraulicznych zamontowanych na zestawach samochodowych. Ze względu na możliwość niedokładnego ułożenia się drewna w wagonie przy mechanicznym załadunku, zatrudnieni przez wykonawcę pomocnicy poprawią ręcznie ładowany surowiec ( skrzyżowane wałki drewna, nie zachowana pozioma płaszczyzna ładunku istotna dla pomiaru załadowanego drewna - wymogi normy kolejowej ). Wykonawca zapewni wykonanie tych prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Za niewłaściwy załadunek drewna wykonawca odpowiada nawet, jeżeli wstępny odbiór prawidłowości załadunku dokonany przez pracownika nadleśnictwa zatwierdził wagon(y) do wysyłki. Dotyczy to szczególnie drewna wysyłanego za granicę kraju, jeżeli przewoźnik (PKP) zareklamuje załadunek. Wykonawca na własny koszt dokona poprawy załadunku lub zleci taką poprawę przewoźnikowi, pokrywając związane z tym koszty. Miejscem poprawy załadunku będzie stacja zgłaszająca reklamację lub miejsce odprawy celnej drewna. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia rampy kolejowej po wywozie.
Wykonawca odpowiada za drewno, które pozostało po załadunku wagonów w wyniku różnic pojemności ładunkowej zamówionych wagonów a dowiezionych ładunków samochodowych. Różnice te nie powinny przekraczać 10 % dowiezionego do załadunku drewna ( ok. 15 m sześc.). Wykonawca, ma obowiązek zabezpieczyć takie drewno na własny koszt ( "drewno w drodze do załadunku" ) do czasu ponowienia wysyłki. Drewno pozostałe z różnic załadunkowych Wykonawca będzie składował na wydzielonym terenie byłej składnicy drewna nadleśnictwa, o powierzchni 500 m kw., za który będzie pobierany czynsz dzierżawny w wysokości 50 zł za każdy miesiąc. Wykonawca będzie również uiszczał podatek od nieruchomości za wymieniony teren, w wysokości wg obowiązujących przepisów. Na żądanie zamawiającego wykonawca ma obowiązek w każdej chwili okazać zabezpieczony surowiec, jeżeli zaistnieje konieczność skontrolowania i potwierdzenia zgodności ilości drewna wynikającej z dokumentacji a pozostającej w odpowiedzialności przewoźnika.
Drewno nie może opuszczać teren nadleśnictwa. Wyjątkiem mogą być sytuacje, w których na zlecenie nadleśnictwa wykonawca zostanie zobowiązany do załadunku drewna poza zasięgiem administracyjnym Nadleśnictwa.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren administrowany przez Nadleśnictwo Lubin.
Kod NUTS:
1.FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT=Cool" Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV):

60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów

1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Nie.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000 PLN.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew - 32 dni od daty dostarczenia faktury na konto usługodawcy.
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
1) Posiadanie aktualnej licencji na świadczenie usług transportowych.
2) Posiadanie przez pracowników właściwych uprawnień do kierowania pojazdami wymaganymi w pkcie 3.
3) Wykonawcy wykażą i udokumentują dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami:
a) cztery zestawy samochodowe do transportu drewna (samochody z napędem na 2 osie, przystosowane do transportu drewna w trudnych warunkach terenowych, posiadające żurawie hydrauliczne do mechanicznego załadunku drewna każdy ( "samozaładowcze" ) z przyczepą o łącznej ładowności całkowitej min. 25 m sześc.);
b) jeden zestaw ciągnikowy (ciągnik + przyczepa o ład. min. 6 m sześc. drewna), wyposażony w żuraw hydrauliczny do mechanicznego załadunku drewna służący, do podwozu drewna z miejsc trudnodostępnych dla samochodów wysokotonażowych na miejsce załadunku.
4) Wykonawcy wykażą i udokumentują dysponowanie osobami o następujących kwalifikacjach:
a) pięciu kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami.
b) dwóch pomocników niezbędny przy załadunku wagonów - do poprawiania ułożenia ładowanego drewna oraz mocowania pasów zabezpieczających ładunek.
5) Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze (transport drewna samochodami i/lub załadunek drewna na wagony) na kwotę min. 800 000 PLN.
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w Rozporządzeniu PRM z dnia 7 kwietnia 2004 r. "W sprawie rodzajów dokumentów..". ( Dz. U. Nr 71, poz. 645 ), w par. 1, ust. 1, pkt: 1, 2, 3, 4, 5, 6.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty:
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w Rozporządzeniu PRM z dnia 7 kwietnia 2004 r. "W sprawie rodzajów dokumentów..". ( Dz. U. Nr 71, poz. 645 ), w par. 1, ust. 2, pkt: 2, 3, 5.
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-2710-11/05.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.01.2006, cena - 12,20 PLN.
Warunki i sposób płatności: W kasie Nadleśnictwa Lubin lub przelew na konto nr: 52 1090 2082 0000 0005 4601 2808.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.01.2006 godzina 10:00.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: do 16.03.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert:
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.01.2006, godzina 10:30, Świetlica Nadleśnictwa Lubin, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 24.11.2005.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko O Ciężarówkach Strona Główna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin